کار

ساخت وبلاگ

با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

درب آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد

انواع حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

آشنايي با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  چيست؟

حفاظ ضد سرقت  آکاردئوني  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  و نکات آن

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

در نهايت مي توان گفت که نصب درب آکاردئوني  کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ شاخ گوزني با ما در تماس باشيد.

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,ضد,سرقت,آکاردئونی,آشنا,شوید!, نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:22

حفاظ روي ديوار منزل  چيست؟

آيا شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند بدست آن ديوارها و همچنين خانه ها خويش را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، حفاظ ليليوم است.  نرده هاي حفاظ به راستي باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خويش را حفظ کنيد. چه بسا فکر کنيد که اين پيشه آسان است اما در واقع نصب حفاظ روي ديوار منزل  يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ روي ديوار منزل  و در ضمن نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

 عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه حفاظ روي ديوار منزل

انتخاب حفاظ روي ديوار منزل  در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ روي ديوار منزل  آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ روي ديوار منزل  را حفظ کنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي که در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد که کار خريد و فروش حفاظ روي ديوار منزل  را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در بيرون از شهر حيات مي کنيد، حفاظ روي ديوار منزل  مي تواند دربرگيرنده شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما حتي مي توانيد از حفاظ هاي سنگين نيز استفاده کنيد.

حفاظ روي ديوار منزل  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ روي ديوار منزل  را خريداري کنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت کنيد.

ويژگي‌هاي حفاظ روي ديوار منزل

شما بايد در حين خريد حفاظ روي ديوار منزل  به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. خاصيت هاي مختلف از آنگونه موارد زير مي توانند در خريد حفاظ روي ديوار منزل  حائز اهميت باشند.

 

جنس حفاظ احد از مهم ترين موارد در انتخاب نرده حياط است.

همانطور که گفتيم نزديک به کل حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ روي ديوار منزل  با ارتفاع بين يک متر الي يک متر و نيمه ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها نشانه گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد بلندي هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم داراي اهميت است که بلندي بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

تراکم و گونه حفاظ منزل

تراکم حفاظ به راستي با به کارگيري ميله در بخش هاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم تقريبا  تر خواهد بود. تراکم زير به معني فاصله اغلب ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار اغلب خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ روي ديوار منزل  به گونه ها مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده حفاظ روي ديوار منزل  شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها به راستي به دليل همانندي زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين اسم شهرت مکشوف اند. خرج اين گونه نرده ها نسبت به ديگر نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات به راستي محدوده بها مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و بلندي آنها ارتباط دارد. اين گونه حفاظ روي ديوار منزل  معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از دسته آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا  نشدني-ناشدني است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل بهره‌گيري خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين برتري هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي قشنگ آن را دو چندان کنيد.

حفاظ روي ديوار منزل  سرنيزه اي

يکي از انواع حفاظ روي ديوار منزل ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکتا از انواع نوستالژيک حفاظ ها به احصاييه مي آيد که کل ما آنها را ميشناسيم. کماکان مي نا گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم هستي دارد. اين فرآورده هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع گوناگون ساخته خواهد شد. اين فرآورده حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره کرد.

 

نرده حفاظ روي ديوار منزل  ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يکتا از انواعي است که بايد آن را باره استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين مقوله مورد کاربرد قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه هستي دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد گونه ها باستاني ترين از اين نرده ها نيز هستي دارد که ميله هايي عمود بودند که راز آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در گونه ها ديوارها مورد دربايستن است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ روي ديوار منزل  را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين گويه بهره‌گيري کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,روی,دیوار,منزل,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:37

آشنايي با حفاظ کشويي

حفاظ کشويي امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

آکاردئوني کشويي يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
آکاردئوني کشويي در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

آکاردئوني کشويي عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد آکاردئوني کشويي

درب هايي که به عنوان آکاردئوني کشويي توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

آکاردئوني کشويي

 درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
آکاردئوني کشويي اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ آکاردئوني کشويي تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

نکات انتخاب آکاردئوني کشويي

نکات بسياري در زمينه انتخاب آکاردئوني کشويي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع آکاردئوني کشويي

?? اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که آکاردئوني کشويي شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي آکاردئوني کشويي را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

 

نحوه نرده حفاظ آکاردئوني کشويي

در زمينه خريد و نصب آکاردئوني کشويي شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد آکاردئوني کشويي، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع آکاردئوني کشويي را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد آکاردئوني کشويي به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

دقت داشته باشيد که قبل از خريد گارد آهني درب منزل با قاب پروفيل ، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

خريد نرده

?? مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.
?? مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.
?? از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.
?? استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.
?? استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه
?? رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد.

از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و … بهره مند شويد.
?? کمربندهاي ايمني
?? دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار
?? جوش هاي مناسب که امنيت را براي آکاردئوني کشويي ايجاد خواهند کرد.

براي اطلاع از قيمت نرده با ما در تماس باشيد.

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,حفاظ,کشویی, نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 187 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:27

آموزش مرحله به مرحله توليد کيف ساده بدون دوخت و چسبوندن

3ngc_k1.jpg

اين کيفو مي تونين با پلاستيک ضخيم يا فوتر و يا چرم بسازين

روسرياي قديمي هم براي ساخت اين کيف به کار ميان!

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف? )

sl41_k2.jpg

يه دايره به قطر دلخواه (که در اينجا 100 سانت است) از فوتر يا چرم و يا پلاستيک ضخيم ببرين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف زنانه  )

 

a3fd_k3.jpg

10 سانت از لبه دايره برين تو و با دستگاه پانچ يا هويه 10 سوراخ بزنين

روسري رو از سوراخا رد کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف در تهران  )

 

5yva_k4.jpg

روسري رو بکشين تا لبه کيف جمع بشه و يه پاپيون جلوي کيف بزنين

از دسته کيفاي قديمي که کنار گذاشتينشون براي اين کيف استفاده کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف تهران  )

deo9_k5.jpg

اگه کيفاي قديميو انداختين دور و دسته هاشو نگه نداشتين

مجبورين براي کيفتون از جنس خودش دسته درست کنين

با ديگر مطالب توليدي کيف همراه باشيد

 

 

 

 

 

 

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : آموزش,مرحله,به,مرحله,تولید,کیف,ساده,بدون,دوخت,و,چسبوندن, نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 399 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:56

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هفتم

از ابتدا تا امروز

دلبند | توني موريسون | مترجم: شيرين‌دخت دقيقيان | انتشارات روشنگران

رمان دلبند، شاهکار بي‌چون‌و‌‌چراي موريسون است که با ظرافتي خاص، همه‌ي ويژگي‌هاي قلم اين نويسنده را دربردارد: نثر زيبا، اتفاقات شگفت‌انگيز، شخصيت‌هاي به يادماندني و تنش‌هاي نژادي. اين رمان مسحورکننده که تمرکز خود را معطوف به پرتگاه و جهنم زندگي بردگان کرده است، تاريخ را به داستاني به استواري افسانه هاي کهن، و به دل نشيني يک لالايي تبديل مي کند.

نفس عميق | آن تايلر | مترجم: امين حسينيون| نشر ثالث

نفس عميق زندگي ماست. قهرمان‌هاي داستان مگي و آيرا هستند، زوجي ميانسال و کمي خوشبخت، کمي بدبخت، پر از مشکل و دردسر و دعوا. اما در طول داستان دوباره عشق را کشف مي‌کنند و اين کشف عشق در زندگي روزمره و در ميان خاطرات و مشکلات باعث مي‌شود در پايان رمان احساس بهتري داشته باشيم.

اما نفس عميق اصلا درگير بازي‌هاي احساساتي و اميدبخشي‌هاي بيهوده نيست، در پايان نفس عميق عشق بر نفرت غلبه نمي‌کند، شخصيت‌ها دچار تحولات ساده لوحانه نمي‌شوند و آنچه ادامه مي‌يابد زندگي است و اراده‌ي معطوف به بهتر شدن. مگي مادري است که نمي‌پذيرد کاري از دستش ساخته نيست و در هر شرايطي براي بهتر شدن زندگي اطرافيانش تلاش مي‌کند. اشتباه مي‌کند و افکارش گاهي خواننده را به خنده مي‌اندازد ، ولي تسليم نمي‌شود.

يادداشت‌هاي کشتيراني | آني پرولکس | مترجم: مرضيه خسروي | انتشارات نگاه

 

پرولکس در اين اثر قهرمانش را امروزي و ساده‌لوح برگزيده که در فراز و فرود زندگي ساده‌اش همسرش را از دست مي‌دهد، تا آستانه‌ي فروپاشي‌اش مي‌رود، بعد به لطف عمه‌اش به شهر زادگاهش برمي‌گردد و در آنجا زندگي نويي را با رابطه‌اي عاطفي وجدي آغاز مي‌کند.

خريد کتاب از فروشگاه آنلاين کتاب کاواک

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه,ادبی,پولیتزر,بخش,هفتم, نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:41

چاپ آنلاين و اهميت بسيار زياد اين نوع سفارش در جوامع آنلاين امروزي

 

مشغله هاي زندگي در دنياي امروز و اهميت زمان

با توجه به مشغله هاي فراوان در جوامع امروزي و نداشتن زمان و حتي انرژي و حوصله کافي براي انجام برخي کارها در روزمرگي هاي خود دچار مشکل و سردرگمي شده ايم.

  • خريد مواد مصرفي و خوراکي براي خانه و محل کار
  •  پيدا کردن و رزرو بليط مناسب هواپيما براي مسافرت آينده
  •  بررسي و مقايسه ميان گزينه هاي خريد و ...

نمونه هايي از اين قبيل مشکلات است .

مشتريان عزيز عرصه چاپ ، در بحث سفارش چاپ نيز هميشه با مشکلاتي روبرو بوده اند . مشکلاتي از قبيل هدر رفتن وقت در خيابان ها براي پيدا کردن نزديک ترين و يا بهترين چاپ خانه ، استعلام و مقايسه قيمت ها ، دريافت زمان دقيق تحويل سفارش ، عدم تغيير قيمت محصول در زمان ثبت سفارش تا دريافت آن و ... که بهترين گزينه براي اين مشتريان هميشه سفارش چاپ آنلاين بوده است .

چاپ آنلاين و مزيت هاي بي نظير

چراکه فقط در بررسي تحت وب مي توان :

  • در کمترين زمان نزديک ترين چاپخانه ها را يافت !
  • قيمت محصولات را استعلام گرفت و با کمال خونسردي با هم مقايسه کرد
  • زمان تحويل محصول را در فاکتور خود به صورت دقيق و ثبت شده دريافت کرد
  • مبلغ سفارش را براي اطمينان از عدم تغيير مبلغ سفارش و به راحتي هرچه تمام به صورت اينترنتي پرداخت نمود .

فقط در چنين شرايطي هست که کاربر مي تواند در چند دقيقه يک سفارش کاملا لذت بخش را به ثبت برساند و منتظر دريافت سفارش خود در محل کار و يا منزل خود باشيد .

انواع محصولات ما در بخش چاپ آنلاين سايت چاپلند

اگر بخواهيم به صورت خلاصه پرطرفدارترين محصولات از ديدگاه کاربران را نام ببريم بايد به :موارد ذيل اشاره کرد :

  • کارت ويزيت
  • تراکت
  • بنر تولد
  • بنر خير مقدم
  • بنر ترحيم
  • ماگ
  • کارت دعوت
  • چاپ استيکر

 

ادامه مطلب : چاپ آنلاين

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : چاپ,آنلاین,و,اهمیت,بسیار,زیاد,این,نوع,سفارش,در,جوامع,آنلاین,امروزی, نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:49

لینک دوستان

خبرنامه